All of our memories, so close to me, just fade away

Idag har jag inte gjort så mycket alls. suttit vid datorn, sett film och gjort klart min powerpoint som jag ska ha till mitt speech=) kring fyra började jag fixa mig och sen vid kvart över sex började jag CYKLA till munksund hem till Erika. Det var trevligt där:) Först åt vi en supergod tacogratäng, sen chokladpaj. Sen kom det några hortlaxkillar på besök ett tag. Vi satt och pratade åde, sen kom matte och robin dit:) Vi var på munksundsskolan och gjorde it så mycket, satt bara och frös. haha, sen gick vi tillbaka till Erika och spelade kort och såg på tv:) Kom hem för en halvtimme sen typ=) Imorgon kanske jag ska fara och se innebandy med robin, matte och josefin=)
Ska gå och tvätta bort sminket åde snart, sen ska jag sova:)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0