I just wanted to make you feel good, just wanted you near

Har inte haft tid för att blogga, eller egentligen så har jag inte orkat haha. Det var jättekul att få träffa Sofi:) har saknat henne massor, min bästa Sofi. Vi var hemma hos Pibbe först, dom åt och sen gick jag och Sofi hem till henne. Sen kom Oliver och Zandra ett tag:) Vi gjorde inte så mycket, sen for Oliver och Zandra hem och sen gick jag också hem. Gick med Sofi en bit eftersom hon skulle tillbaka till Pibbe=) Somnade när jag kom hem;)
I söndags var vi ute med skotern:) Inte lika bra väder som i lördags dock, men det funkade:) Vi stekte älgkött som var supergott! Sen for vi hem kring tre:) När vi kom hem så duschade jag och sen packade jag min väska. Bussen hem till Piteå gick klockan fem. Jag tycker att det är så tråkigt att åka buss då man åker själv. Det finns ingen att prata med och vägen känns därför dubbelt så lång. När jag kom hem så packade jag upp och satt vid datorn och sen somnade jag:)
Idag vaknade jag kring tio. Har suttit vid datorn, sett tv och latat mig hela dagen haha=) For till Ica med mamma och där träffade vi Linn och hennes mamma, jag och Linn köpte massa gott som vi ska ha med oss till Björkliden imorgon!;) Vi ska vara där i fem dagar och det finns ingen dator där så jag kommer inte vara inne på msn eller blogga nå. Vi ska åka slalom och ha allmänt roligt:) Vi far klockan nio imorgon till Luleå, sen går tåget kring tio:) Vet inte riktigt när vi är framme i Björkliden, Kring lunch tror jag haha=)
Nu måste jag gå och packa klart min resväska så blir det inte lika stressigt imorgon!

Puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0