I know that you can do it, please try!

Slapp dag idag!:) "sovmorgon" till kvart nio, då började jag med noprovet. sen tio över nio skulle vi vara i sporthallen där det var påskrace:D de som hade anmält sig från min klass var martin, anton, ellis och jenny:) haha, dom var utklädda till "Wipe Out". haha. och tro det eller ej! Men vi vann hela racet!;) våran klass fick två kilo godis:D när vi kom till klassrummet började vi mumsa på godiset och sen fortsatte jag med provet. allt gick åt helvete! haha. slutade 20 över elva. då for jag hem till linn:) Vi har sett på Rädda Willy som var på femman, älskar typ den filmen, haha. sen har vi typ it gjort så myche.
Sitter just nu och dunkar michael jackson och linn håller på att sminka sig, vi ska till Josefin på middag ikväll och vi ska vara där halv fem. men eftersom linn är så seg så börjar hon i god tid;) haha.
nu ska jag gå och se hur det går för henne.

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0