I saw your face in a dream last night

Har varit i skolan idag:) slapp dag:O först mentor, sen so, svenska, lunch, 2,5 timmes hål, musik och språk;) På lunchen tog jag och Anna moppen in till stan och köpte mat till några i klassen från subland:) For till stan med Lollo efter att vi hde slutat och i stan träffade vi Josse:) Vi gick och fikade på kvartersbageriet och sen gick vi på stale! HAHAHA, vi passar verkligen inte in där, men vi gick in av en anledning som jag inte tänker berätta;) utanför djuraffären stod det på en skylt: Hästgodis i lösvikt. Jag och Josse höll på att skratta ihjäl oss men Lollo tyckte inte att det var ett dugg kul. Jag tog bussen hem vi fem och när jag kom hem satt jag vid datorn och sen 20 över sex tog jag bussen till stan igen och for på ledarutbildningen;) Johanna hade med sig nioåringen idag;) haha, jävligt speedad tjej, hon kan aldrig sitta still :)
Kom hem för en timme sen;) Ska skriva lite so nu och sen ska jag sova:) pratar förresten med en av norrmännen på msn nu, han heter michael:p hahah, han är trög precis som en norrman;) jag fattar dock inte så mycket av vad han skriver:p

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0