I will trust in you and I will not be afraid

har inte gjort mycket alls idag, varit i skolan. slapp dag:) efter att jag hade slutat for jag in till stan och mötte linn. vi gick runt lite, sen fikade vi på nodo=) satt där i nån timme kanske;) haha, sen kom erika och emelie, erika skulle fixa nå på skolan på biblioteket så vi följde med henne dit:) sen tog jag bussen hem kring halv fem=) när jag kom hem så somnade jag i soffan i en kvar typ, haha. sen var det mat, tacogratäng!!!:)) sen träning halv sju. när jag kom hem duschade jag, sen har jag sett hockey. Färjestad kan dö, HV SKA DET VARA!=) haha, det sög dock att dom förlorade.......
ska gå och göra oboy och mackor nu;)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0