it´s brilliant, right?

Har kommit hem för 20 minuter sedan typ. Det började med att jag missade bussen för att jag stod på fel sida av vägen, haha. så då började jag gå till stan, mötte Erik utanför Norrmalmia. Vi gick till ica kvantum och köpte sprite, mineralvatten och piggelin som Johanna hade beställt. När vi handlat klart så kom Johan till ica så då gick vi hem till lägenheten. Sen kom även Martin och Gustav. De såg på tv medan jag sminkade mig som jag inte hann göra innan bussen skulle gå, haha. Sen spelade vi kort och sånt. Kring tio gick jag, Johanna och Gustav till norrmalmia där det var disco. Vi satt utanför på några stolar i två timmar typ, haha. Sen frågade vi en tjej om vi fick gå in gratis eftersom det skulle sluta om typ en timme och det fick vi:) Vi satt typ bara i sofforna. Klockan ett när det slutade så gick Johanna och Daniel (tror jag han hette) haha, till Sunes och sa inget om att dom skulle gå till mig, så jag gick till Sunes och mötte dom där. Efter att dom hade ätit så följde dom mig en bit hem och när jag kom hem så tog jag på mig myskläder och täcket och satte mig här:) det var en riktigt trevlig kväll:) tack alla för att ni gjorde min kväll:)
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket åde och sedan gå och lägga mig!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0