It´s deleted now, so get over it

Har varit på skolan idag, slapp dag idag också;) först idrott där vi hade redskap:) haha, sen matte där vi bara pratade om nationella, sen spanska där vi håller på med teater, sen hade vi hål idag också;) Då tog jag, anna och lollo moppen in till stan och köpte mat på subland:) haha, denna vecka är nog våran klass mest onyttiga vecka;) Subland två dagar i rad! haha, vi satt på vårat tak på skolan och åt maten:) Sen hade vi engelska där jag och anna var supereffektiva!:) Sen slutade vi. Då gick jag ner till stepin och tog bussen hem därifrån:) när jag kom hem somnade jag i soffan och sov i två timmar vilket var hur skönt som helst!:) Sen har jag ätit god mat till middag, lax och potatis:)
Ska gå och göra no nu så jag har gjort bort det;) missa inte desperate housewives ikväll klockan nio! :D

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0