It's such a shame for us to part, no one ever said it would be this hard.

Idag har jag varit på skolan. Vi hade nationella i matte på morgonen, det gick inte alls bra! Sen var det so där jag skulle ha redovisning men Ellis tog så länge så jag hann inte:p men jag ska göra det imorgon istället;) Sen hade vi slapp matte där vi fick göra vad vi ville. hehe. jag tänker it säga vad vi gjorde men pinsamt var det!! sen hade vi lunch och sen no. Ganska slapp dag idag också;) Efter skolan tog jag bussen till stan där jag mötte Emelie och Louice:) dom hade åkt moppe till stan. Vi gick runt på massa affärer och provade kläder men det blev inget fynd för mig idag. Eller jo, jag köpte ett par skor:) svarta Fred Perry från scorett. Jag tog bussen hem kring halv fyra och när jag kom hem så åt jag och packade och sen for jag på träning:) Haha, har helt ont i armen, kan ju bero på att jag inte har tränat badminton på typ två veckor.. När jag kom hem duschade jag och sen satte jag mig här;)
Nu ska jag gå och träna lite på redovisningen och sen ska jag plugga engelskaglosor.

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0