jag har en egen lärare!

Nu är jag äntligen klar med mitt speech:) jag har typ en egen privat lärare. haha, Oli är en kille som är typ 30 år som jag hade som lärare när jag var i england på språkresa och nu hade jag tur att han var inne på msn. Han har tittat igenom mitt speech noga och rättat några slarvfel som jag hade. Han är så himla snäll Oli:) egentligen heter han oliver men han kallas för oli;)
och jag som hade tänkt hinna duscha, får göra det imorgon på morgonen ist:) har "sovmorgon" till 20 i nio då vi ska träffas i stan för att se bio, eller vi ska typ se filmerna som vi har gjort:S och det är på biotrean och det kommer typ vara flera skolor där, PINSAMT!
jaja, nu ska jag sova.

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0