life is good!

Igår var jag, josse,matte,robin,lollo och emelie och såg innebandy. det var österrike mot sverige, matchen slutade 5-5:) när den var klar så for vi till sunes där matte åt. Sen kom emelies mamma och hämtade henne, då började jag, josse och lollo gå mot badhusparken och sen kom matte och robin på moppen. haha, när vi kom dit så for lollo hem och jag josse, robin och matte stannade i badhusparken och lekte:D haha, sen for alla hem till sig. När jag kom hem såg jag tv hela kvällen och sen somnade jag.
Idag har jag varit på skolan, seg dag men ändå slapp=) vi hade nationella i spanska sista lektionen och det gick ju då inte bra! sen hann jag och lollo inte med bussen. det var tänkt att vi skulle fara in till stan och träffa josse där. men då for lollo hem ist och jag tog bussen från stepin till johanna och erik:) vi gjorde inte så mycket, kring fem cyklade vi till stan i typ ösregn:S inte kul alls, erik skjutsade mig på sin cykel och jag blev helt smutsig hela ryggen! haha, jag köpte ett vitt tublinne på gina och johanna köpte typ en tröja och nå mer:) kvart i sju gick vi till ledarutbildningen, eller. det var typ nå talanggrejjs. hahahahahah! jag anna och anna sjöng så jävla vackert :D  vi kom trea;) sen typ gjorde vi it så mycket och sen for vi hem:) kom hem för en timme sen typ. imorgon har jag speech på engelskan och jag har inte ens börjat skriva på det, så jag ska göra det nu!

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0