ojoj, javisst. vad tänker ni på? hahahah

orkade inte blogga nå igår. Det var iaf jättetrevlgt hos Josefin!:) Det var jag, Linn, Erika, Emelie och Josse som åt middag. Det blev hembakad pizza igen;) sen kring sju kom Louice och Gabbe. Vi spelade spel, pratade och ringde massa samtal;) hahahahah. OJOJ, OJ. ;)  vid tolv kom Erik och hämtade mig:) Somnade då jag kom hem.
Igår vaknade jag typ vid tio. Då packade jag och gjorde massa, klockan tolv satte jag, Björn, Amanda och Erik oss i bilen och for till Jokkmokk. Vi släppte av Erik på kallax i Luleå. Sen hämtade vi upp Mattias och hans tjej på busstationen och sen for vi och åt på donken. Vi var framme i Jokkmokk kring tre. Var hemma hela kvällen.
Idag har jag, Björn, Amandra och pappa varit ute med skotrarna:) Vi for till nån sjö där vi fiskade och solade;) tror att jag fick lite färg idag:) hahaa, jag fick en fisk också;-)
 kom typ nyss hem, ska gå och duscha nu och sen ska jag ringa Sofi:)

puss/hk


Kommentarer
Postat av: Josse

OFTA HV71! DOM SUGER! FBK ALLTIIIID<3

älskar dig å

2009-04-12 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0