plugg+tjejkväll

Har varit på skolan idag. Vi hade badminton på morgonen, sen so, matte, lunch och no där vi hade labbprov. det gick ändå bra för mig och emelie:) men det gick dock inte så bra för mig att skriva rapporten, blandade typ ihop allt till en enda sörja. haha. aja, får se hur det går:) sen tog jag sällskap med anna ner till stepin eftersom  hon skulle träna och jag skulle ta bussen därifrån. när jag kom hem så garnerade jag daniels tårta och när jag höll på med det så kom erik och daniel hem från kallax. sen satte jag mig med en räkmacka och oboy och läste ut spanska boken. sen åt vi smörgåstårta till middag och gräddtårta till efterrätt!=) sen lånade jag eriks dator och läste lite på internet om kubakrisen som jag ska skriva reflektioner om imorgon. klockan åtta så ringde johanna och undrade om jag skulle till stan och gå på tjejkväll. så jag for dit och mötte henne, erik och tashmina på kvartersbageriet. dom fikade men inte jag eftersom vi hade fikat hemma:) sen gick vi runt lite, lämnade tillbaka en klänning på gina tricot. köpte ist ett par jeanslegging på vila:) johanna köpte typ skor, jeanslegging, en tröja och massa mer. haha, den kvinnan kan fan inte spara pengar. fick skjuts hem klockan tio, då jag kom hem satte jag mig här och skulle skriva om spanskaboken men fastnade för annat. imorgon ska louice och linn sova hos mig:) vi ska på fest hos johanna;) haha, i deras lilla etta:) men vi skulle inte vara så många.
nu ska jag fan i mig skriva klart om boken och sen måste jag läsa TVÅ kapitel i so om jävla mellankrigstiden eller nå. fan.dö jävla helvetes skola!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0