tiden går fort!

har varit på skolan idag. min muntliga redovisning i so barkade totalt! fyfan. har aldrig haft en så dålig redovisning. veckan har gått jävligt fort! det känns som att det nyss var tisdag och vi hade idrott. och nu är det fredag. Och slapp vecka har det varit också känns det som. Jag är fortfarande sur över det som hände imorse. haha. Jag hade mina nya Fred Perry skor på mig. När jag ska gå till bussen så går jag vanliga vägen genom skogen, som typ knappt är en skog. den är kanske 5 meter bred. haha, men iaf så går jag där också vid diket är det massa vatten, också går jag på snön och se sjunker jag med vänstra foten och får jävla äckelvatten upp ovanför fotknölarna. det var inte kul. när jag kom till skolan så ringde jag till matilda och sa att hon skulle ta med sig sockar åt mig. haha. skon är fortfarande lite blöt.
Ikväll ska jag till hortlax, haha. vet dock inte vem jag ska fara dit med, asså åka i bilen med, betala in mig med osv. men jag kommer ändå träffa massa andra som jag vet ska dit när jag väl är där:) ska duscha nu

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0