uppdatering;)

har inte bloggat på ett tag bara för att jag har varit lat:) eller, jag började skriva på söndagen, sen klantade jag till mig så allt försvann, haha. men iaf, i söndags var jag och linn och spelade badminton:) haha, det var den gången som jag var ut på hela dagen;) sen igår var det skola, sen hem och plugga. Klockan sju for jag iväg för jag trodde att det var ledarutbildning, men inte det. Vi sjöng singstar hela kvällen ist=) När jag kom hem kring tiotiden så tänkte jag lägga mig i sängen och plugga no, men jag somnade! haha, som vanligt då typ:) har varit i skolan idag, hade noprov. det gick skitdåligt! orkar it skola nå mer. kom hem för 45 minuter sen, satte mig här direkt=)
ska ta en power nap snart:) sen är det mat, lasagne!!:)) sen ut och sälja jävla kakburkar för spanskan vilket är mindre kul.....

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0