usch för vädret!!

Idag har det varit en jävligt slapp dag:) har sett bio från nio på morgonen till elva typ, då for vi till skolan och där hade jag mitt engelskaspeech och sen slutade vi. Då for vi in till stan och såg prisutdelningen och den andra gruppen i min klass vann 10 000:) grattis till dom;) sen gick jag, josse och lollo till christinaskolan där josse hämtade sin väska och sen for jag och josse tillbaka till stan och gick med hennes mamma=) Sen skjutsade dom hem mig och när jag kom hem så ringde r och m och sa att dom var påväg till stan för att ge mig pengar så då slängde jag i mig maten och sen cyklade jag till stan igen, haha. träffade dom och josse i badhusparken. r och m for direkt för dom åkte bil så då stannade jag och josse kvar där ett tag:) sen cyklade vi till big boy och delade på en stripsmeny, satt där ett tag och sen cyklade jag hem:) kom hem typ tio, och nu fryser jag jävligt mycket, typ skakar + att jag mår illa, jag vill it bli sjuk!
nu ska jag krypa ner i sängen och se om jag får tillbaka min kroppsvärme, haha

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0