Wish there was a way that I could make you understand

Har varit på skolan idag:) slutade efter lunch, då for jag, lollo och emelie till stan=) gick typ runt lite och sen träffade vi linn som ville ha mat på subland så då gick vi dit så hon och lollo fick äta;) sen kom simon dit så då gick jag, lollo och emelie;) sen for emelie hem så då gick jag och lollo till christinaskolan och träffade josse mfl. vi satt där från typ ett till fyra hahah, då kom björn och daniel och hämtade mig, josse och lollo. då for vi förbi stan en sväng och sen hem till josse:) var där till halv sju då daniel och björn hämtade mig:) när jag kom hem såg jag tv och sen satte jag mig här:)
imorgon slutar vi efter lunch=) då ska jag på stan ett tag med emelie, josse och lollo=) vi ska handla lite till kvällen och sen ska vi hem till josse:)
nu ska jag packa till imorgon och sen sova:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0