In fact, I'll feel a whole lot better.

har varit i skolan idag. det var fria val hela dagen(som vanligt på onsdagar), jag började första lektionen med att jobba med kemin. var inte det minsta fokuserad. haha, sen hade vi 40 minuter rast. sen hk, där vi bakade bröd:) slutade efter det. då gick jag hem till linn, var där 20 minuter och sen for vi in till stan=) vi for till chirstinaskolan och hälsade på lite, haha. sen gick vi till stan och sen tillbaka till christina. haha, då satt vi där och pratade med massa folk=) sen gick vi tillbaka till stan. gick runt i gallerian och sen fikade vi på nodo. sen tog jag bussen hem kring halv fem. jag kom hem med lite underkläder och inget mer:) linn köpte jeansleggings, en tröja och underkläder. satte mig med kemin direkt då jag kom hem och sen har jag gjort lite so. har nyss ätit en hamburgare till middag,och det var inte gott! var inte alls sugen på hamburgare. nu står mamma i köket och bakar en smörgåstårta!:) Daniel fyller 20 imorgon och han skulle tydligen ha en smörgåstårta och en vanlig gräddtårta. haha. erik kommer också hem imorgon. ååh, det känns som att det är massor imorgon! först kemiprov, sen träning, sen tjejkväll på stan som jag tydligen inte får fara på för mamma eftersom vi ska fira daniel och för att erik ska till jokkmokk på fredagmorgon. och sen måste jag ändå plugga typ hela kvällen.
nu ska jag gå och göra klart sofrågorna och sen läsa om elektrolyser i kemin.

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0