bakabakalitenkaka:)

idag steg jag upp klockan tio, då gick jag och duschade och sen for jag till munksund för att baka- inte kul. haha, vi hade för det mesta mjölkrig och sen sprang vi runt och sålde lite bröd ;) det var jag, vickan, julia, mamma och julias mamma som bakade. vi var klara typ halv fyra, eller jag var egentligen klar två men jag hade ingen skjuts hem eftersom daniel hade bilen så jag fick vara kvar längre.. när vi kom hem så satte jag mig vid datorn ;) haha. och jag längtar till imorgon då jag får min mobil!:)) hoppas bara att den har kommit! =)
ska gå och duscha nu och sen ska jag och mamma fara på några ärenden!:)

puss/hk

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!

2009-02-22 @ 22:29:09
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0