Close your eyes and I'll close mine, Good night sleep tight

sitter här med mitt underbara thé:) haha, kan man bli beroende av thé på samma sätt som man blir beroende av kaffe? isf tror jag att jag är beroende!hehe, jag har nyss läst ur flyga drake eftersom jag fick veta av erika att vi skulle läsa till sidan 142 tills imorgon och jag var bara på sida 112 då hon sa det..men nu är jag framme typ=)
imorgon är det skola, sen är det hem och plugga och efter det så är det ledarutbildning klockan sju:) och jag känner att jag inte har någon koll på dagarna:o vet inte ens vad vi har för prov i veckan, eller jag vet att vi har matteprov men inge mer. (?)
ska gå och platta håret nu så blir det inte lika stressigt imorgon!;)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0