Do you know where this is leading?

har inte bloggat på ett tag för att jag inte har haft tid. igårkväll var jag med emelie:) vi såg film hos mig och det var trevligt, vi såg sex and the city filmen och den var jävligt bra;) haha, sen idag väckte mamma mig tio för att vi skulle vara på nolia elva. vi skulle stå i kiosken för mssk p95.. det var inte kul eftersom det är så kallt på nolia plus att det är en massa småkillar som far och springer överallt.. när vi äntligen var klara vilket vi var klockan fyra så for vi och gjorde massa ärenden. vi for typ till munksund och eldade i bagarstugan för att den skulle vara varm imorgon då vi ska dit och baka för spanskan. sen for vi och handlade och sen for vi hem :)
just nu sitter jag mätt i magen efter att ha ätit girllad kyckling och potatissallad och har jävligt tråkigt. vet inte vad jag ska hitta på.. ska fråga mamma om vi kan fara och hyra någon film sen, hoppas att hon vill skjutsa mig! annars så vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen.
ska gå och duscha nu och sen får jag se vad som händer!:)

puss/hk

Kommentarer
Postat av: hemlig

säg till matilda johansson i din klass att jag hemlig tycker du är snyggg

2009-02-21 @ 21:18:35
Postat av: Felicia Cohen

sv: TAck för din kommentar och jag vet han är så jäädrans snygg haha Ha det bra Kram

2009-02-22 @ 00:22:38
URL: http://flisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0