Don't look for love in faces. It's in you, that's where you'll find kindness

har varit på skolan idag, haha.. vi hade ju spanskaprov och det gick ju då inte bra! så jag ska plugga massor till på fredag då vi också har prov i spanska;) på idrotten hade vi skidor, hehe. det var väl it så kul, men jag och matilda ägde;) vi åkte fan 6 km!hahaha. slutade 13.40 och då tog jag bussen in till stan. det ringde på min mobil då vi hade engelska och jag ville it svara eftersom vi höll på att förbereda inför np, och sen gick jag in på datorn och kollade vem som hade ringt och då var det telia;);) så då jag kom in till stan så gick jag och hämtade mobilen och sen gick jag runt lite, hittade en ny sjal på gina. den ser dock typ likadan ut som mig gamla men jag köpte den ändå, haha!:) när jag kom hem så började jag pyssla med mobilen och sen satte jag mig här:) just nu sitter jag och försöker få in musik på mobilen men det är nå cp typ :s hehe, jag är ju it så teknisk av mig så jag får be björn göra det då han kommer=)
nu ska jag klä på mig och gå på konsum och köpa red bull, jag hade tänkt ägna natten till att plugga, haha:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0