Dreams will enfold you, In each one I'll hold you, Goodnight sweetheart

har nyss druckit thé;) älskar det typ.. jag upptäckte också att klockan var för mycket för att se på film, så jag satte mig med engelskaglosor ist.. jag hatar skolan, usch! imorgon är det dock en ganska slapp dag, ska ha mjukiskläder tror jag=) och idag när jag kom hem så har mamma städat hela mitt rum!! till och med i garderoben! :) och det är jag glad för, därför det behövdes verkligen.. men nu saknas bara korgarna som jag ska ha i garderoben för att ha typ sockar och sånt i..
men nu ska jag gå och packa upp resväskan och sen ska jag sova, är grymt trött! mina kusiner väckte mig halv nio vilket inte var så roligt!

puss/hk


Kommentarer
Postat av: joejoe ;)

haha dom där korgarna vet jag aldrig när du ska få xD hahaha!

2009-02-09 @ 12:08:35
URL: http://johannalarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0