Every night I rush to my bed, With hopes that maybe I’ll get a chance to see you

idag vaknade jag sju(!) och hade då en halvtimme på mig tills bussen skulle gå. haha, och jag som hade tänkt äta en riktig frulle men mackor och oboy, men hann jag? Nä.. haha, det var pinsamt då jag skulle gå till bussen! hahahaha, jag tänker it säga vad som hände. hoho, dagen var seg som vanligt och jag fick vara med på några deep talk;)sen efter skolan for jag till johanna:) haha, och sen tog vi bussen till stan eftersom vi är så lata. hehe, vi gick typ och åt på subland direkt och sen gick vi runt och tittade på bebiskläder! så himla söta!:)och ingen mobil hade dom fått in på telia, jag får typ damp på dom.. jag som har gått och längtat så länge och nu vet jag inte när jag får den. sen gick vi typ bara runt, sen klockan sju gick vi till ledarutbildningen som var tråkig, sen så satt vi bara och pratade :) kom hem klockan tio och då fikade jag lite och sen satte jag mig här;)
ska gå och packa nu, vi har skidor på idrotten och jag hatar det! usch, sen ska jag dricka min power king och plugga;)höhö

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0