haha,skillade brudar!;)

har nyss kommit hem, har varit och ätit tacos:) det var nice;) hahahah, jag failade rejält i hissen idag!
då började det med att jag och johanna var rädd för en hund som var längst ner i trapphuset, och johanna bor en trappa upp så vi tog hissen pga denna hund. när vi klev in i hissen så tröck johanna på ettan och jag på sjuan bara för att se vad som hände. hahah, när vi kom ner så gick johanna ut ur hissen och jag upptäckte att jag hade tappat min vante i hissen, jag böjde mig ner för att ta upp den då jag märker att hissen börjar fara uppåt :o hahahaha, då åkte jag iväg till sjunde våningen, när jag var uppe så ringde jag johanna för att fråga vilken jag skulle tycka på för att komma ner. när jag tröck så åkte den bara ner en våning tills den stannade, sen en till och stannade, och jag typ wtf? haha, sen så kom jag till slut ner, hahahha.. tjejen som satt vid hunden stirrade på mig då jag kom gapflabbande ut ur hissen, hahahah! johanna hade blivit tvungen att gå ut för att hon skrattade så mycket xD hahhh, sen skrattade vi hela vägen.. fyfan!
haha, sen drog vi upp massa minnen, haha. typ som när vi åkte moppe till bergsviken och då kör mamma förbi oss på e-4an och hon ser att det är vi, och jag fick inte ens åka moppe med johanna på den tiden, hahahah! pinsamt. sen har vi varit med om massor, men jag orkar it skriva allt xD
ska gå och skriva lite om islam nu och sen ska jag sova:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0