happy valentine!

idag när jag vaknade så mådde jag mycket bättre :) kan ju bero på att jag ska på stan idag med linn och jag har redan planerat allt jag ska köpa ;) jag hade tänkt att köpa en väska på lindex och en kofta på cubus:) jag orkar it bry mig om mina pengar tar slut eftersom dom aldrig ringer om den där jävla mobilen!! men jag ska typ ändå inte betala så mycket av mobilen och jag har ju också pengar på kontot så det löser sig nog:) plus att jag får barnbidraget om 7 dagar =)
idag har jag inte gjort så mycket, hehe. det kan ju bero på att klockan inte är så mycket;) jag duschade då jag vaknade och sen har jag it gjort nå mer. jag ska in till stan klockan tolv eftersom jag inte tar mig dit senare.. och linn skulle komma typ klockan ett;) jag får se vad jag ska göra ikväll
ska gå och äta frulle nu och sen göra mig klar!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0