I feel like laying you down On a bed of sweet surrender

har inte suttit vid datorn nu eftersom jag har varit borta..
i fredags var jag i skolan och sen när jag hade slutat så for jag direkt till jokkmokk:) hahaha! jag failade rejält på bussen.. bussen som gick från skolan var it stan typ kvart över tre och bussen till jokkmokk skulle gå typ 25 i fyra.. så då tänkte jag hinna på stan en snabbis för jag var tvungen att köpa örhängen (för att jag är klantig och tappade ett i duschen). och när jag köpt örhängena så ser jag att klockan är 27 över så jag börjar småspringa till busstationen.. haha, och då står det massa folk och väntar på lulebussen.. så jag tänkte att jag hade hunnit;) sen stod det på dendär saken att bussen skulle gå 20 i.. och då står det luleå 14 på bussen så jag tar det,, men då märker jag sen att den bussen går igenom byarna typ norrfjärden och rosvik så jag går och frågar chaffisen när vi är i lule och han säger tio i fem,, jag får typ panik då och ringer björn och frågar när bussen går från lule till jokkmokk och han säger kvart i fem.. så jag typ shit! så jag säger till busschaffisen att jag tagit fel buss och han var då tvungen att ringa den andra bussen och be den vänta på mig.. hahah, sen när jag kommer till luleå så står det en enda buss och väntar på mig.. hehe, jag var själv i en hel buss och han skjutsar mig då ikapp den andra bussen som typ väntade i boden.. hahaha! det var pinsamt:P
när jag kom till jokkmokk så mötte elisabeth mig på busstationen:) vi gick då till farmor där kristina också var=) haha, vi flummade oss hela kvällen typ:)
på lördagen gick vi på marknaden och sen var vi hos farmor på kvällen:) hehe, elisabeth och kristina sov också hos farmor hela helgen;) och roligt var det! haha, förutom då dom väckte mig typ halv nio på morgonen -.-
idag så väckte elisabeth mig halv nio-.- då åt vi frulle och sen var vi inne:) typ klockan två gick jag och elisabeth ut med hundarna;) sen gick bussen hem typ klockan fem.. hahahaha, jag satt med johan lindroth på bussen och han pratar så himla mycket!! haha. kom hem typ halv tio.
och imorgon är det tråkskola-.- sen vet jag inte vad jag ska göra, måste säkert plugga eftersom jag har engelskaprov på tisdag..
nu ska jag gå och göra thé och sen se någon film:)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0