i think we were right but we did it wrong

har varit i skolan idag. vi hade volleyboll på gympan:)) sen hade vi bara vanliga tråkiga lektioner.. slutade klockan ett så då tog jag bussen hem:) och hela dagen har jag gått och tänkt på att jag måste plugga stenhårt då jag kommer hem från skolan, men gjorde jag det? nej. jag satte mig här direkt.. och det suger, för jag är inte alls säker på att jag kommer klara provet imorgon eftersom jag inte har pluggat ett piss på matten:s plus att jag ska skriva klart engelskan imorgon, också ska vi ha läst ur flyga drake och det blev inte alls mycket läsning igår!;o
tror jag ska gå på konsum nu och köpa en red bull så jag orkar plugga inatt!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0