i Thought it was me and you, baby

har varit på skolan idag, hehe.. det gick ändå bättre än väntat på engelskaprovet;) men det gick inte alls bra då jag skulle skriva reflektioner om olika religioner:s jag visste inte ens att jag skulle skriva det idag och om jag hade vetat det så hade jag iaf läst igenom det.. menmen, that´s life. slutade halv två och då kom mamma och hämtade mig och linn och skjutsade oss till stan:) vi gick på stan ganska länge, och sen så skulle jag följa henne så hon fick fika på kvartersbageriet och då lovade hon att hon skulle följa med mig så jag fick äta på subland efteråt.. och då vi satt och fikade så ringde hon hennes mamma och bad henne hämta henne;s och då hade jag inte ens ätit. haha, men då for hon hem och jag gick typ runt överallt, haha. sen bad jag matilda komma till stan för att äta med mig;) och då kom hon typ kvart i fem:) pusstillmatildafördet!;) efter att jag hade ätit så masade vi oss till bion.. då var typ hela klassen redan där, för vi hade bestämt att vi skulle gå och se "i taket lyser stjärnorna" eftersom vi har läst den i klassen.. den var bra, och jävligt sorglig :( när filmen var slut så for jag hem=) har sett lite tv och sen satte jag mig här:)
ska gå och läsa flyga drake nu eftersom vi ska ha läst typ hundra sidor till på fredag och jag har inte ens börjat;o plus att vi har matteprov och engelska uppsats på fredag:O
just det! på måndag får jag min mobil!:D var på telia idag och frågade vart den kunde vara och då ringde hon typ till massa teliabutiker i stockholm och typ åre och frågade om dom hade någon att skicka:) och dom i stockholm hade bara silvriga och dom i åre hade bara röda.. så jag tog en röd:) det var ju först tänkt att jag skulle ha en svart:p men skitsamma:D

puss/hk


denna blir snart min! :)  (liten bild,jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0