i want a candymountin!

idag har nog varit den sämsta alla hjärtans dag på länge.. vet inte varför men det känns bara så. visst, jag är nöjd över dagen men nu på kvällen så har jag varit sur typ hela tiden.det kan ju bero på att jag är jävligt sugen på godis och mamma orkar fan it skjutsa mig till ica så jag kan få mitt jävla godis!! jag har nyss sett på "tro hopp och kärlek", den var väl sådär.. inte den bästa filmen precis. det kanske också är en av orsakerna(?) att filmen inte var så bra som jag hade hoppats på.. åååh, jag vill ha godis! jävlat nu! 
nu ska jag gå och se på "the perfect man" som jag vet är bra eftersom jag har sett den förut och nu hoppas jag att jag blir på bättre humör efter att jag har sett den! man brukar bli glad av den eftersom den är så rolig och charmig:)

puss/hk


Kommentarer
Postat av: elin

Det är värdelöst! ;o

2009-02-14 @ 22:21:39
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0