I wish I could know the thoughts in your mind

idag har jag varit på skolan. slapp dag, vi hade ingen lärare första lektionen och sen andra så gjorde vi it så mycket, vi slutade 11.20 ;) men eftersom bussen till stan gick 11.16 så fick jag och matilda gå tidigare;);)
gick på stan med linn. först gick vi till christinaskolan och var där ganska länge, haha. vi hälsade på elin,josse och alla andra:) haha, sen var vi också med ett tag på deras hklektion, inte så kul.. sen gick vi och åt lunch på subland =) sen gick vi runt massa på stan, jag köpte ett par skor och en penna;) haha, var tvungen att köpa pennan eftersom vi har nationella imorgon och ska sitta och skriva tre timmar: ) linn köpte ett par stövlar som var mycket fina ;) haha 
jag åkte hem med daniel typ klockan fem. då såg jag tv och sen typ sju for vi på hockey. där träffade jag emelie och hennes pappa så jag såg med dom;)  sen for vi och handlade lite, jag köpte en dricka och nå mer till imorgon på provet:)
sen har jag inte gjort så mycket mer idag.. usch,jag vill it ha nationella! :o jag kan verkligen inte skriva typ krönikor.
nu så faller mina ögon ihop så jag ska lägga mig och sova nu!
såg förresten att det var läsar-rekord här på bloggen idag:) YEEEY! haha

puss/hk

Kommentarer
Postat av: emma

haha hade nationella idagggg ska jag hjälpa dej ;)

2009-02-05 @ 10:57:20
Postat av: Anonym

läste fel trodde du skulle göra de imorn xD

2009-02-05 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0