I'll be there for you, wait for you, the whole night through. Good night! ps:I love you

sitter här med en kopp thé och rostade mackor:) har inte gjort något alls typ på hela kvällen;o bara pluggat lite och suttit vid datorn.. usch vad jag är nervös inför engelska glosprovet imorgon! :o jag känner att jag kan alla glosor nu, men imorgon när jag sitter där med provet så har orden garanterat flygit ut ur mit huvud!! sen vet jag inte om jag ska skriva om religionerna imorgon eller inte.. hoppas inte, hehe.. men engelska uppsatsen skulle då vara klar imorgon. får se hur det går=) imorgon vill jag gå på stan efter skolan men det är typ ingen som kan följa.. får se hur det blir med det ;) jag fick svar på min undran idag! det är tydligen fettisdag nästa vecka :)
nu ska jag gå och förhöra mig själv på glosorna en gång till innan jag ska sova!

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0