I've been learning to live without you now, But I miss you sometimes

har varit i skolan idag.. och vi hade tydligen inte utebandy på idrotten;) tur det, eftersom jag hade tagit med mig innekläder haha! dagen segade sig fram och vi slutade 20 i två.. haha, jag hade inte engelskaprov heller, för vi skrev uppsats ist! :o som är typ hundra gånger värre än ett glosprov:O haha, men jag ska skriva klart imorgon eftersom jag var sjuk förra veckan.. och jag ska tydligen göra glosprovet imorgon också.. efter skolan gick jag ner till step in för att vänta på bussen som skulle gå 20 över två.. jag hade tänkt hinna sola lite men jag hann inte, haha. får göra det någon annan dag:) jag undrar om det finns något solarium på djupviken.. någon som vet?:) när jag kom hem gick jag en sväng till konsum och köpte lite plugg-godis;) hehe, sen har jag suttit med matten ett ganska bra tag.. och vi slapp göra det oförberedda provet idag;) vi ska typ göra det hemma istället:p haha. jag skippade träningen idag eftersom vi har så mycket i skolan just nu..
ska gå och se på film snart :)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0