I've been waiting for you so long

idag har jag varit på skolan, kände mig mycket piggare då jag vaknade idag än vad jag gjorde igår..det var lite konstigt, jag var ändå uppe ganska sent igår.. skoldagen segade sig fram, men jag slutade dock klockan ett vilket var skönt=) då tog jag bussen in till stan, sen kom emelie till stan ungefär klockan två:) hehe, sen fuskade vi lite på bussen hem;) men det är en hemlis vad vi gjorde!! haha, jag kom hem med ett nagellack och inge mer..
nu måste jag gå och packa träningsgrejer för snart kommer björn och hämtar mig och sen ska jag på badmintonträning;)

puss/hk


Kommentarer
Postat av: elin

haha jamen ändå, jag tyckte bara det lät så gulligt ;)

2009-02-12 @ 16:59:59
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0