kallt är det! och mycket plugg.

jag skrev ett långt inlägg för ett tag sen men blogg.se är typ cp så allt försvann :s
jag tror nästan att jag håller på att bli sjuk igen. jag sitter här med två tjocktröjor och inlindad i ett duntäcke och jag fryser :o jag vill inte vara sjuk i helgen! och inte imorgon! för då kommer det bli massor som jag måste ta igen senare och det orkar jag inte.. till imorgon har jag typ 200 glosor i engelska, engelska uppsats, so-skrivning, spanskaglosor plus att vi ska ha läst typ 60 sidor ur flyga drake.. men dom där 60 sidorna har jag redan läst och spanskaglosorna pluggade jag på igår så det känns skönt:) bara tre saker kvar! yes
men jag har iaf varit och tränat och sen for jag hem, duschade, och satte mig här.. sen har jag pluggat lite engelska.
nu ska jag gå och göra thé och mackor så jag orkar plugga kanske två timmar till! kul va?:)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0