pluggpluggplugg,du kan gå och dö

usch, nu börjar jag känna mig trött på att plugga :s har suttit med matten typ hela kvällen.. men jag har också hunnit med att läsa lite ur flyga drake, men då kom jag på att vi har ju egentligen svenska imorgon på morgonen och då har vi ju ingen eftersom vi har sovmorgon;) så då kan jag ju läsa i helgen:) haha, jag är ett geni! (y)
just nu sitter jag och dricker red bull och äter plopp :) haha, plopp är mitt favoritgodis tror jag.. efter jellybeans och salta döskallar!=) och red bull dricker jag endast för att jag ska orka plugga engelska.. imorgon ska jag på skolan och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra på kvällen.. kommer att vara ensam hemma från att jag kommer hem från skolan till sent på kvällen eftersom alla andra är på hockey.. någon som vill hitta på något?:) hehe. jag längtar till måndag!=) för då får jag min mobil! ;) haha, då blir jag äntligen av med den jag har nu.. hehe, jag tycker fan det är skämmigt att prata i telefon eller smsa då jag är kring folk, typ på stan, på skolan, på träningen bara för att den är så jävla gammal! hahah, men det är ju dock min gamla bara för att den andra gick sönder:p haha.
nu ska jag gå och plugga engelska och sen ska jag läsa sammanfattningen i matten och sen tror jag att jag ska sova;)
tack olivia för designen! :)

puss/hk

Kommentarer
Postat av: Olivia

Är du nöjd då? :)

2009-02-20 @ 14:53:17
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0