red bull ger dig vingar, typ:)

har nyss kommit hem från konsum:) det blev att jag köpte två red bull, plopp och en minipizza ;) ikväll blir det att plugga stenhårt! matte är verkligen inte min starka sida.. jag ska också skriva klart engelska uppsatsen imorgon på skolan så jag måste plugga lite på det också. plus att vi ska ha läst 100 sidor till imorgon i flyga drake och jag har läst kanske 3 sidor av dom 100;o men det går nog ganska fort:) eftersom jag har hört att red bull ger dig viingar ;)
ska gå och äta pizzan nu och sen blir det plugg för hela slanten!


looooove.

puss/hk

Kommentarer
Postat av: elin

Haha okejokej, amen det funkar ju det med ;)

2009-02-19 @ 20:09:29
URL: http://elinwerners.blogg.se/
Postat av: MATILDA

HELLE IT HAR JAG VART INNE PÅ DIN BLOGG NÅ???? ååhredbull(L)(L)

2009-02-21 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0