sjuk

idag när jag vaknade 06.45 så hade jag fortfarande feber så jag stannade hemma idag också.. sov till halv elva typ, då såg jag tv och nu sitter jag här med frukost som består av choklad och rostade mackor:) det är fan tråkigt att vara hemma hela dagarna, det finns ingenting att göra.. snart ska jag prova ladda hem twilight och se om det är bra kvalla, nej just det! våra jävla hörlurar funkar inte:S gaaah, vad ska jag då göra? aja, jag får väl lov att se nån dvd.. det är ju dock bekvämare att ligga i soffan än att sitta i datastolen och se;) någon som har ett bra filmtips på en film man kan hyra?=) just det, jag tar mig inte in till stan :S ååååååh, hejn suger!

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0