sjuuuuk.......

idag vaknade jag med feber. och det suger!! jag sov till halv tolv vilket var skönt, sen har jag inte gjort så mycket.. sitter och läser massa bloggar och letar efter ett par jeans eftersom jag är i behov av ett par.. lalalala, det är tråkigt att vara sjuk och vara hemma hela dagen. vad ska man göra då man är sjuk? vad brukar du göra då du är sjuk? typ ingenting eller vad?
nu ska jag gå och göra mig en kopp thé och sen ska jag se på film. igår då jag kom hem från skolan så såg jag att det låg en liten hög med hyrda filmer på köksbordet :)

jag hittade nyss ett par jeans på ginatricots hemsida, men det går inte att ladda upp bilden:s aja, jag gör det någon annan gång:)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0