So many questions, still need the answers and I wonder if I'll ever find them all

idag har jag sett på film och sovit.. såg terminator 3, den var som bra men ändå inte. sen har jag pluggat lite, eller vi läser "flyga drake" på svenskan och vi skulle läsa till sidan 80 typ till på fredag så jag läste lite idag;) vi åt kycklingsallad till middag:)))) fast det fanns it nå kyckling på coop så vi tog skinka istället;) haha.. sen har jag inte gjort så mycket, har fortfarande lite feber så jag får se om jag ska på skolan imorgon.. annars så är jag inte på toppenhumör.
ska duscha snart och sen sova!

puss/hk

Kommentarer
Postat av: elin

"Vi åt kycklingsallad till middag idag, men det fanns ingen kyckling på coop så vi tog skinka istället!" Hahaha, du är allt bra söt Helena. Det blev ju inte riktigt kycklingsallad då, eller? ;)

2009-02-11 @ 21:52:04
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0