take the pain out of love, and then love won't exist

sitter just nu och dricker thé:) haha, jag måste typ vara beroende ;o men jag dricker det bara på kvällarna eftersom jag sällan äter/dricker något då jag vaknar.. jag har varit på nå årsmöte, det var it så roligt, men vi fick semlor efteråt;) hahaha! kan någon svara på denna fråga: när är det fettisdag? för två veckor sen så trodde jag att det var det eftersom dom sålde semlor på uppis, och förra veckan vet jag inte varför jag trodde det, haha. och nu tror jag att det är imorgon eftersom vi fick semlor idag:) och när jag berättade det för mamma så sa hon: men? är det inte fettisdag nästa vecka?;o hehe, jag känner mig lite smått förvirrad.. och det har jag gjort typ hela dagen, det började när jag skulle fara till skolan, då råkade jag ta amandas sjal istället för min.. men båda låg ju fan på hatthyllan och dom ser typ likadana ut, haha! och sen har jag inte haft någon koll på vad vi hade för lektioner.. aja, bara det försvinner om jag får mig lite sömn:)
ska gå och läsa igenom sammanfattningen i matten nu, eftersom vi har oförberett prov imorgon, men våran lärare är ju som jag skrev i förra inlägget inte så smart.. haha! sen ska jag gå igenom engelskaglosorna ett varv och sen ska jag sova!:)

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0