tell me you need me and i will stay

det blev ingen hockey för min del idag:) jag sov till halv tolv idag och det var riktigt skönt! när jag vaknade så duschade jag och sen har jag sett på film:) jag hann även med att skriva lite so, har redosvisning på torsdag om islam..
jag har just nu ingenting att göra, väntar på att linn ska komma hem från skellefteå. ska fråga om hon vill följa på step in, vilket jag inte tror att hon kommer orka eftersom hon kommer hem från en badmintontävling. men jag tror jag far själv om ingen annan vill följa;) känner för att träna eftersom jag missade hockeyträningen i fredags..
nu ska jag gå och kolla om jag har nå varma kläder hemma eftersom vi ska till jokkmokks marknad imorgon med skolan.

puss/hk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0