There's nothing I could say to you, Nothing I could ever do to make you see What you mean to me

idag har jag varit på skolan. vi hade nationella i svenska på morgonen och det gick väl sådär..jag kan inte skriva saker, typ krönikor och sånt, men jag får se resultatet sen;) vi satt och skrev från 8.30-10-30, sen var det rast till 11.00 och då skrev vi till 11.40, då hade vi lunch och sen en slapp nolektion och sen slutade vi ett;) fick springa till bussen, och det var inte kul!!! jag hatar vintern! usch, jag trodde jag skulle förfrysa fötterna, jag hade fan sommarskor;o haha, imorgon blir det nog varma uggs för min del!;) hehe. det var lika kallt i stan också! jag gick själv eftersom inte så många andra hade slutat, jag köpte mig ett svart brett pannband, haha.. jag ska ha det som mössa i helgen;> for hem typ tre..sen for jag på badmintonträning kvart över fyra.. haha, den var som ändå ganska slapp.. då jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här med en kopp chai-thé som vanligt;)
snart ska jag packa resväskan, ska till jokkmokk imorgon direkt efter skolan.. och jag ska bo hos farmor så jag kommer inte kunna sitta vid datorn för hon har inge internet.. och imorgon har vi so-redovisning : o! och jag ska vara nån jävla muslim, hahah! nu måste jag gå och träna inför denna redovisning och sen ska jag se på film tror jag:)

puss/hk

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har en känsla av att du inte är den enda ;) tack, du är också söt :)

2009-02-06 @ 06:42:03
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0