yeeey!

fick precis veta att vi har sovmorgon till halv tio imorgon! :)) men då finns det ju vissa som retar en med att den personen har sovmorgon varje måndag och onsdag, haha. och jag stör mig på att vi typ aldrig har det! :o har tagit en liten paus från pluggandet.. är snart klar med matten, sen är det bara svenskan och engelskan kvar! (Y) men jag har ju mina red bull :) och nu gör det ju inget om jag är uppe extra länge eftersom vi har sovmorgon ;) men jag kommer ju typ plugga hela kvällen och då kommer det nog gå lite bättre imorgon på provet hoppas jag:) just nu väntar jag på att mamma ska komma hem för att jag behöver lite hjälp med matten..
aja, ska gå och läsa svenska nu :)

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0