You and me together Through the days and nights, I don’t worry cause everything’s gonna be all right

idag har jag varit på stan.. jag for till stan klockan tolv och linn skulle komma dit klockan ett. jag hade turen som träffade matilda i gallerian så jag var med henne ett tag;) vi gick runt lite och sen gick vi till norrmalmia för att se lite bandy:) hennes boy spelade ju:) och när vi kom dit så såg vi många som vi kände:p haha, och några små züta 95pojkar;) hahha, sen gick jag tillbaka till stan och mötte linn och matilda blev kvar på norrmalmia. vi gick runt lite och sen gick vi och mötte alexandra :) vi sprang runt massa i stan och sen gick vi och fikade på krokodil :) älskar räkmackorna där;);) hehe. efter att vi hade fikat så var klockan typ halv fyra och linn och dom skulle fara hem så då gick jag och köpte väskan på lindex och sen gick jag till kvarnvallen och såg lite hockey :) och eftersom daniel hade bilen i älvsbyn så kunde inte mamma skjutsa hem mig så jag gick hem! usch så kallt det är ute! höll typ på att frysa ihjäl! och på vägen hem hade jag tänkt att gå på konsum och köpa nå godis men it fan var det öppet! så då gick jag hem och gjorde varm choklad istället =)
nu ska jag gå och se på film.

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0