You never gave us a chance to be

det där med pluggandet gick inte så bra.. jag skrev ungefär ett a-4 innan jag blev distraherad av tvn som såg så mycket roligare ut.. men jag tror ändå att det räcker det jag har skrivit, vi ska ha redovisning på fredag och imorgon hade vi tänkt träna på redovisningen.. jaja, får se sen:)
nu sitter jag här med en kopp chai-thé och lyssnar på musik. ska snart gå och se tv, men jag har beslutsångest! jag vet inte om jag ska se hide and seek eller accepted. båda är bra har jag för mig.. och båda börjar klockan nio.
jag får se vad mamma vill se så blir det inte lika svårt :) ska gå och göra mer thé nu innan filmen börjar!



vilken ska jag se?




puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0