You'll be the prince and I'll be the princess, It's a love story, baby , just say yes

idag vaknade jag sju och bussen går 25 i åtta! gode stressig morgon, men jag hann då till bussen;) dagen segade på som de flesta andra måndagar brukar göra.. hahah, rebeckaärcp;) hade ändå ganska slapp dag, vi fick se redovisningar på so:n, sen på svenskan läste vi en bok, och på slöjden så var jag ändå gode effektiv. haha, på musiken satt vi vid datorn och läste massa bloggar, sen hade vi språk och där gör man it heller så mycket,hehe=) jag hatar fan att åka buss, jag slutade 15.20 och var hemma 16.15!! det ska väl ändå inte behöva ta en timme att komma hem från skolan :o
när jag kom hem så läste jag igenom texterna som vi har prov på imorgon..
nu sitter jag och äter min godisklubba som jag köpte på marknaden:) göööööttt;) ikväll kommer jag nog mest plugga och sen kanske jag ser någon film:) har lite ont i huvudet känner jag, det bäst att jag går och gör thé nu! det hjälper oftast mot allt!

puss/hk

Kommentarer
Postat av: elin

kul att du läser :)

2009-02-09 @ 22:38:48
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0