hejhej:)

sitter nu mätt i magen av pastan och ser på my super sweet 16. och det är ett helt sjukt program! dom kryddar så himla mycket för att dom ska få sitt drömparty typ, och sen så måste föräldrarna betala allt.. får hon inte det hon vill ha så blir hon sur och börjar grina. men det är ändå kul att se, haha ;) och nu fick hon fan två bilar! dom kryddar så mycket!

idag har jag bara varit på skolan och sen fikade jag med erika,emelie,josse och lollo på stan:) sen for jag hem och har it gjort nå! snart ska jag kanske gå och plugga, har prov nästa torsdag men den här gången ska jag börja plugga i tid;)
jag är egenligen jäkligt sugen på att fara till strömlida och åka madrass! hahah! det var jävligt kul då vi gjorde det i måndags!;) om någon har lust att följa så ring! hehe

nu börjar the hills och jag har svårt för att koncentrera mig på att skriva och se på tv samtidigt 

bara en liten bild på mina tjejer som jag var på språkresa med i england i sommar:) puss saknar er<3





puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0