hejhej:)

Idag råkade jag försova mig till klockan 11 och vi hade samling halv tolv:o men det är typ nå fel på min väckarklocka, haha:) hade två matcher idag, först mot kiruna och sen mot clemensnäs=) vi vann mot kiruna med typ 5-3 och resultatet mot clemensnäs tycker jag att vi inte behöver gå in på;) haha. efter den sista matchen kom mamma och hämtade mig sen var jag tvungen att fara till kvarnvallen och se klart matchen där och sen for vi och köpte mat på max och sen for vi hem;) när vi var hemma åt vi och sen satte jag mig här:)
lyssnar just nu på the killers och äter lite godis:)
imorgon är det skola och sen måste jag plugga. har no-prov på torsdag :s ååh, jag hatar fan skolan!
jag hatar även telia. jag var dit och beställde en telefon på söndagen sammma vecka som julafton var och då sa dom att det skulle ta typ en vecka tills den kom och att dom skulle ringa då den var här. och dom har fan inte ringt än!:O får typ damp på dom, hehe. nu ska jag gå och läsa igenom kapitlet i no och sen ska jag se film :)


det här är mobilen som jag väntar på!

puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0