hejsvejs;) haha

igår var jag i skolan och sen for jag hem och packade och sen for jag till älvsbyn:) sov där från igår till idag, det var dock inte så kul där som jag hade trott. menmen, får ju ändå fara till göteborg;) haha, det var typ bara roligt på kvällen, typ alla vakade men jag orkade it så jag gick och sov typ halv fyra ;) vi steg upp typ halv tio, då gjorde vi massa och sen åt vi lunch och sen for vi typ hem :p
packade upp då jag kom hem och sen satte jag mig här :) ska snart gå och skriva lite so tror jag, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, någon som vill hitta på någonting?=) ska ladda hem twilight sen;) den är jävligt bra:)




puss/hk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0