tjenis;)

Idag har jag varit i Kiruna på sammandrag. vi for typ 06.00 ;o tänk att jag steg upp innan det, haha.. vi vann iaf mot kiruna med 2-1. tanja och marre gjorde mål;) och sen förlorade vi mot skellefteå med 4-1, då gjorde nån kille som vi hade lånat in mål;) kom hem för typ en timme sen och trött är jag! hahaha.. igår var jag på skolan, sen stressade jag hem för att fara på träning och efter det for jag direkt till linn och åt middag där med tjejerna:) efter det for vi till stan och såg på film=) haha, den sög.. eller jag fatta it så mycke. for hem typ tio och somnade elva:)
och förresten! idag har jag ätit middag med en kändis;) sångaren i rednex:) haha, det är typ tanjas mammas kusin eller nå;) han var skitrolig! typ pratade om fittor och kukar hela tiden, hehe..
imorgon ska jag plugga lite och sen ska jag vara med folk:)
nu ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0